Magdalena KESTNEROVÁ
Bachelor's thesis
Marketing maloobchodu vybrané firmy
Retail marketing of a particular company
Abstract:
Cílem bakalářské práce "Marketing vybrané maloobchodní firmy" je analyzovat marketingové nástroje v maloobchodní jednotce Tesco Stores a.s. ČR, konkrétně ve vybrané prodejně Tesco Expres. První část práce popisuje základní informace o maloobchodu a druzích maloobchodních jednotek. Pozornost je zaměřena také na trendy v maloobchodě. Druhá kapitola se zabývá představením společnosti Tesco. Dále jsou …moreAbstract:
The aim of the thesis "Retail marketing of a particular company" is to analyze marketing instruments in the retail company Tesco Stores Czech Republic, a.s., specifically in Tesco Expres. The first part describes the basic information on business retail and types of retail units. The attention also focuses on the trends in the retail. The second chapter deals with introducting of the Tesco company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Čechurová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KESTNEROVÁ, Magdalena. Marketing maloobchodu vybrané firmy. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Marketing maloobchodu Decathlon
Adam JURÁNEK -
Marketing maloobchodu a jeho uplatnenie v predajniach Zara so zameraním na Českú republiku
Kristína Behunová -
Marketing maloobchodu vybrané firmy
Tereza KNOTOVÁ -
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Porovnání marketingového mixu malé a velké firmy v oblasti maloobchodu
Josef Šíla -
Uplatnění nástrojů marketingu maloobchodu ve vybrané prodejně
Adéla MARTÍNKOVÁ -
Marketing maloobchodu vybrané obchodní firmy
Radek ŠAFRÁNEK