Marketing maloobchodu vybrané firmy – Magdalena KESTNEROVÁ
Magdalena KESTNEROVÁ
Bakalářská práce
Marketing maloobchodu vybrané firmy
Retail marketing of a particular company
Anotace:
Cílem bakalářské práce "Marketing vybrané maloobchodní firmy" je analyzovat marketingové nástroje v maloobchodní jednotce Tesco Stores a.s. ČR, konkrétně ve vybrané prodejně Tesco Expres. První část práce popisuje základní informace o maloobchodu a druzích maloobchodních jednotek. Pozornost je zaměřena také na trendy v maloobchodě. Druhá kapitola se zabývá představením společnosti Tesco. Dále jsou …víceAbstract:
The aim of the thesis "Retail marketing of a particular company" is to analyze marketing instruments in the retail company Tesco Stores Czech Republic, a.s., specifically in Tesco Expres. The first part describes the basic information on business retail and types of retail units. The attention also focuses on the trends in the retail. The second chapter deals with introducting of the Tesco company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Čechurová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KESTNEROVÁ, Magdalena. Marketing maloobchodu vybrané firmy. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketing maloobchodu Decathlon
Adam JURÁNEK -
Marketing maloobchodu a jeho uplatnenie v predajniach Zara so zameraním na Českú republiku
Kristína Behunová -
Marketing maloobchodu vybrané firmy
Tereza KNOTOVÁ -
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Porovnání marketingového mixu malé a velké firmy v oblasti maloobchodu
Josef Šíla -
Uplatnění nástrojů marketingu maloobchodu ve vybrané prodejně
Adéla MARTÍNKOVÁ -
Marketing maloobchodu vybrané obchodní firmy
Radek ŠAFRÁNEK