Rozvoj prostorové představivosti žáků ZŠ – Mgr. Zuzana PLŠKOVÁ
Mgr. Zuzana PLŠKOVÁ
Disertační práce
Rozvoj prostorové představivosti žáků ZŠ
The development of three-dimensional imagination of elementary school students
Anotace:
Předložená práce má za cíl podat ucelený pohled na problematiku prostorové představivosti žáků ve vzdělávacím procesu. V úvodní části se zabýváme psychologickou a anatomickou podstatou této schopnosti. Vývoji poznávacího procesu a podstatou vnímání prostoru. Ve druhé části práce je popsáno výzkumné šetření, které se uskutečnilo mezi žáky druhého stupně ZŠ a gymnázií. K výzkumnému šetření byl sestaven …víceAbstract:
The hereby submitted BA thesis aims to present a comprehensive overview of the issue of a spatial imagination of students in the learning process. In the introductory part of the thesis we deal with the psychological and anatomical basis of such ability, the evolution of a cognitive process and the essence of perception of a space. In the second part of the BA thesis we describe the research survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2010
Zveřejnit od: 25. 10. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 12. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLŠKOVÁ, Zuzana. Rozvoj prostorové představivosti žáků ZŠ. Olomouc, 2010. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.10.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 10. 2010 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Zájmová činnost při ZŠ – 3D vizualizace a architektonický model
Jakub Slovák -
Kartografická vizualizace rodinných vazeb v prostředí internetu
Adéla SKIPALOVÁ -
Vizualizace geometrických úloh užitím stereoskopické projekce
David PAŘÍK -
Využití interaktivní tabule ve výuce žáků a studentů se zrakovým postižením
Veronika FAKSOVÁ -
Specifika ve výuce u žáka se zrakovým postižením s důrazem na kompenzační pomůcky
Markéta PAROLKOVÁ -
Využití aktivizačních výukových metod ve výuce anglického jazyka u žáků se zrakovým postižením
Tereza SALVADORI -
Úlohy pro rozvoj prostorové představivosti
Kristýna NOVÁKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva