Ondřej Hes
Master's thesis
Strategie podniku
Strategy of an Enterprise
Abstract:
Cílem této práce je stanovení vhodné strategie pro společnost Centropen, a. s. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou na základě literatury rozebrány analýzy interního a externího prostředí. V praktické části jsou analýzy aplikovány na konkrétní podnik. Interní analýza je provedena na základě analýzy zdrojů a finanční analýzy. Externí okolí je zkoumáno …moreAbstract:
The goal of this paper is to establish a suitable strategy for Centropen company. The master's thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with analyses of the internal and external environment, which is based on literature. The practical part then applies the said analyses to the company. The internal analysis is carried out based on source and financial analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49265
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2016
- Supervisor: František Kovář
- Reader: Václav Trachta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49265
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Aligning HR Strategy to the Business Strategy in a Selected Company
Yulia Ostrenskaya -
Optimal CO2 strategy in overall purchasing strategy
Jan Jürgens -
Impact of aligning HR with business strategy
Qizhi Yuan -
Social Media Strategy Creation for Selected Company
Maksym Zhohlo -
The notion connectivity in the EU’s economic diplomacy strategy towards the People’s Republic of China
Sandra Zwick -
Marketing Strategy For K.P.L
Joyal George