Adaptace marketingového mixu pro vybranou zemi – Bc. Jana Marešová
Bc. Jana Marešová
Diplomová práce
Adaptace marketingového mixu pro vybranou zemi
Anotace:
Diplomová práce analyzuje stávající marketingový mix indické společnosti Tata Motors a jeho adaptaci na český trh. Teoretická východiska se primárně zaměřují na marketing v automobilovém průmyslu, jakožto odvětví, ve kterém působí společnost Tata Motors. Dále jsou zkoumány politicko-legislativní, ekonomické, sociální a technické aspekty českého trhu. Je analyzován stávající marketingový mix společnosti …víceAbstract:
The diploma thesis analyzes the current marketing mix of the Indian company Tata Motors on the Czech market. The theoretical starting points are primarily focused on marketing in the automotive industry, as the sector in which Tata Motors operates. Furthermore, the political-legislative, economic, social and technical aspects of the Czech market are examined. It is analysed by the existing marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 2. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/dtzw5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 7. 2023
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Aneta Boušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Práce na příbuzné téma
-
Návrh úprav marketingového mixu společnosti dovážející automobily z Francie a Německa do České republiky
Petra Kučerová -
Marketingový mix prodejce a servisu automobilů Alcor Motors, s.r.o.
Lívia Pristachová -
Marketingový mix DMP, s. r. o. pro produkt nadstaveb pro nákladní automobily
Patrícia DOMBAIOVÁ -
Marketingový mix a jeho realizace v procesu řízení podniku Škoda Auto
Jaromír Šetek -
Marketingový mix firmy Ordr, s.r.o.
Tomáš Reimer -
Charakteristika a porovnání českých a ruských reklamních spotů se zaměřením na automobily značek Škoda a Lada
Ivanna ZAJACOVÁ -
Marketingový mix automobilů BMW
Vendula Trávníčková -
Marketingový mix firmy ALU KOLA CB
Karel URBAN