Bc. Jana Marešová

Master's thesis

Adaptace marketingového mixu pro vybranou zemi

Anotácia:
Diplomová práce analyzuje stávající marketingový mix indické společnosti Tata Motors a jeho adaptaci na český trh. Teoretická východiska se primárně zaměřují na marketing v automobilovém průmyslu, jakožto odvětví, ve kterém působí společnost Tata Motors. Dále jsou zkoumány politicko-legislativní, ekonomické, sociální a technické aspekty českého trhu. Je analyzován stávající marketingový mix společnosti …viac
Abstract:
The diploma thesis analyzes the current marketing mix of the Indian company Tata Motors on the Czech market. The theoretical starting points are primarily focused on marketing in the automotive industry, as the sector in which Tata Motors operates. Furthermore, the political-legislative, economic, social and technical aspects of the Czech market are examined. It is analysed by the existing marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 2. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 7. 2023
  • Vedúci: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Aneta Boušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích