Bc. Eva Šulecová

Bakalářská práce

Management kvality poskytovaných služeb v gastronomii

Service Quality Management in Gastronomy
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je komparace dvou italských restauracích ve dvou odlišných zemích, kde porovnávané země jsou Velká Británie a Česká republika. Konkrétně se jedná o restaurace Italian Restaurant Prezzo Torquay a Pizzeria Primavera. Prostřednictvím těchto dvou restaurací bylo poukázáno na odlišnosti řešení managementu kvality uvnitř podniku. Teoreticko-metodologická část se zabývá způsobem …více
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to compare two Italian restaurants in two different countries, specifically the United Kingdom and the Czech Republic. The chosen restaurants are Italian Restaurant Prezzo Torquay and Pizzeria Primavera. Different ways of dealing with the service quality management inside a company was demonstrated using these two restaurants as an example. The theoretical section …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/egax0/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Blanka Zimáková
  • Oponent: Ing. Mgr. Vladana Horáková, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze