MENŠÍK, Ondřej. \textit{Vliv televizní reklamy na spotřebitele}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/htfe3x/.
MENŠÍK, Ondřej. <i>Vliv televizní reklamy na spotřebitele</i>. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/htfe3x/.
MENŠÍK, Ondřej. Vliv televizní reklamy na spotřebitele. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/htfe3x/.
@misc{Mensik2019thesis,
AUTHOR = "Menšík, Ondřej",
TITLE = "Vliv televizní reklamy na spotřebitele [online]",
YEAR = "2019 [cit. 2024-10-06]",
TYPE = "Bakalárska práca",
SCHOOL = "Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/htfe3x/",
}
@misc{Mensik2019thesis,
AUTHOR = {Menšík, Ondřej},
TITLE = {Vliv televizní reklamy na spotřebitele},
YEAR = {2019},
TYPE = {Bakalárska práca},
INSTITUTION = {Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/htfe3x/},
URL_DATE = {2024-10-06},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Menšík
| jméno = Ondřej
| instituce = Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.
| titul = Vliv televizní reklamy na spotřebitele
| url = https://theses.cz/id/htfe3x/
| typ práce = Bakalárska práca
| vedoucí =
| rok = 2019
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-10-06
| poznámka =
| jazyk =
}}