Bc. Lenka Viltová

Bakalářská práce

Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium

Internet as an interactive communication tool and advertising medium
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi využití internetu jako interaktivního komunikačního nástroje a reklamního média. Snaží se také najít odpověď na otázky, co uživatelé od internetových portálů očekávají a jak na ně působí. Na toto téma je rovněž zaměřen výzkum. V závěru jsem použila některých doporučení pro internetové portály, které vyplynuly z mého výzkumu.
Abstract:
This thesis is focused on the possibilities of the usage of internet as an interactive communication tool and advertising medium. Further goal was to anter questions such as chat are users expectations from internet portals and how are Theky affected by them. Research was conducted to further understand and define these answers. Towards the end, I have used derivatives and suggestions achieved throughout …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 11. 2010
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní