Zavedení marketingové strategie a vliv redesignu na eshop el-ka.cz – Jakub Kofroň
Jakub Kofroň
Master's thesis
Zavedení marketingové strategie a vliv redesignu na eshop el-ka.cz
The implementation of the marketing strategy and the impact of redesign on the eshop el-ka.cz
Anotácia:
Práce pojednává a řeší problematiku marketingové strategie a tvorby internetového obchodu. Teoretické poznatky zkoumané v práci jsou později prakticky aplikovány na značku spodního prádla El.Ka Underwear, která se tak stává ústředním motivem práce. V úvodu práce jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky, které jsou po prezentaci všech realizovaných kroků v závěru práce vyhodnoceny a zodpovězeny. V úplném …viacAbstract:
The thesis is dealing with issues of marketing strategy and building online shop. Theoretical knowledge are subsequently practically applied on underwear brand El.Ka Underwear, which becomes the central theme of the thesis. In thesis introduction main goals and research questions are set and afterwards evaluated and answered. Both based on realised steps by author. In final conclusion author summarizes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49397
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedúci: Markéta Kubálková
- Oponent: Ivana Topolová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49397
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketing jako nástroj permanentního růstu v online době s aplikací na malé a střední podniky
Nikola Pail -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Event marketing pro internetový obchod Fadee.cz
Jakub Večeřa -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková -
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
Online marketing a jeho využití v internetovém obchodě
Kristýna Holasová -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska