Veronika Kovalčíková

Bachelor's thesis

Sociální reklama se zaměřením na týrání a zneužívání dětí

The Social Advertising Focusing on the Bullying and the Child Abuse
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je sociální reklama se zaměřením na týrání a zneužívání dětí. Klíčovým úkolem je zjistit, jak tato reklamní sdělení působí na cílovou skupinu - tedy děti ve věku zhruba 12 let, a to na základě kvalitativního výzkumu provedeného formou individuálních hloubkových rozhovorů. Teoretická část je věnována základní terminologii, analýze pojmů souvisejících s tématem, a nastavení …more
Abstract:
The theme of this bachelor thesis is social advertising with a focus on Child Abuse. The key assignment is to discover how effective is the advertising message to target group - i.e. children at the age 12 - that is based on qualitative research in the form of individual in-depth interviews. The theoretical section is devoted to basic terminology, analysis of concepts connected with the theme and setting …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Accessible from:: 29. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kovalčíková, Veronika. Sociální reklama se zaměřením na týrání a zneužívání dětí. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe