Střílečka z pohledu třetí osoby v Unreal Enginu – Bc. Martin PIFKA
Bc. Martin PIFKA
Diplomová práce
Střílečka z pohledu třetí osoby v Unreal Enginu
Third person shooter in Unreal Engine
Anotace:
Práce se zaměřuje na vývoj hry v žánru Third-Person Shooter (TPS) s využitím Unreal Engine. Práce poskytuje komplexní přehled o procesu vývoji hry, od tvorby 3D assetů, implementaci grafického rozhraní, vytváření střelné zbraně a systému udělování zranění, až po vytváření AI pro nepřátelské postavy a jejich animace.Abstract:
This thesis focuses on the development of a Third-Person Shooter (TPS) game using Unreal Engine. The work provides a complex overview of the game development process, from the creation of 3D assets, implementation of the graphical interface, creation of a shooting weapon and damage system, to the creation of AI for enemy characters and their animations.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petr Osička, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PIFKA, Martin. Střílečka z pohledu třetí osoby v Unreal Enginu. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika - specializace Vývoj software
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva