Bc. Denisa Burdová

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku

Analysis of the market mix at the choosen enterprise
Anotace:
Předmětem stanovené bakalářské práce je Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku. Bakalářská práce je rozdělena do svou částí: část teoretická a část praktická (aplikační). Bakalářská práce pomocí marketingového výzkumu podrobně analyzuje jednotlivé nástroje marketingového mixu. Mezi metody marketingového výzkumu patří metoda dotazníkového šetření, metoda pozorování a řízený rozhovor. Pomocí …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is the analysis of the marketing mix in a selected company. The bachelor thesis is divided into these parts: the theoretical part and the practical part (application). The bachelor's thesis uses marketing research to analyze in detail the various tools of the marketing mix. The methods of marketing research include the method of questionnaire survey, the method of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2020
  • Vedoucí: Ing. Romana Kušnirová, DiS.
  • Oponent: Ing. Marek Kocánek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích