Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku – Bc. Denisa Burdová
Bc. Denisa Burdová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Analysis of the market mix at the choosen enterprise
Abstract:
Předmětem stanovené bakalářské práce je Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku. Bakalářská práce je rozdělena do svou částí: část teoretická a část praktická (aplikační). Bakalářská práce pomocí marketingového výzkumu podrobně analyzuje jednotlivé nástroje marketingového mixu. Mezi metody marketingového výzkumu patří metoda dotazníkového šetření, metoda pozorování a řízený rozhovor. Pomocí …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the analysis of the marketing mix in a selected company. The bachelor thesis is divided into these parts: the theoretical part and the practical part (application). The bachelor's thesis uses marketing research to analyze in detail the various tools of the marketing mix. The methods of marketing research include the method of questionnaire survey, the method of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2020
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/xfpfh/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2020
- Supervisor: Ing. Romana Kušnirová, DiS.
- Reader: Ing. Marek Kocánek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová