Bc. Denisa Burdová

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku

Analysis of the market mix at the choosen enterprise
Abstract:
Předmětem stanovené bakalářské práce je Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku. Bakalářská práce je rozdělena do svou částí: část teoretická a část praktická (aplikační). Bakalářská práce pomocí marketingového výzkumu podrobně analyzuje jednotlivé nástroje marketingového mixu. Mezi metody marketingového výzkumu patří metoda dotazníkového šetření, metoda pozorování a řízený rozhovor. Pomocí …more
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is the analysis of the marketing mix in a selected company. The bachelor thesis is divided into these parts: the theoretical part and the practical part (application). The bachelor's thesis uses marketing research to analyze in detail the various tools of the marketing mix. The methods of marketing research include the method of questionnaire survey, the method of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 9. 2020
  • Supervisor: Ing. Romana Kušnirová, DiS.
  • Reader: Ing. Marek Kocánek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích