Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku – Bc. Denisa Burdová
Bc. Denisa Burdová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Analysis of the market mix at the choosen enterprise
Anotace:
Předmětem stanovené bakalářské práce je Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku. Bakalářská práce je rozdělena do svou částí: část teoretická a část praktická (aplikační). Bakalářská práce pomocí marketingového výzkumu podrobně analyzuje jednotlivé nástroje marketingového mixu. Mezi metody marketingového výzkumu patří metoda dotazníkového šetření, metoda pozorování a řízený rozhovor. Pomocí …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the analysis of the marketing mix in a selected company. The bachelor thesis is divided into these parts: the theoretical part and the practical part (application). The bachelor's thesis uses marketing research to analyze in detail the various tools of the marketing mix. The methods of marketing research include the method of questionnaire survey, the method of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/xfpfh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2020
- Vedoucí: Ing. Romana Kušnirová, DiS.
- Oponent: Ing. Marek Kocánek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová