Data a jejich zpracování pro segmentaci a personalizaci v digitálním marketingu – Anna Macášková
Anna Macášková
Bachelor's thesis
Data a jejich zpracování pro segmentaci a personalizaci v digitálním marketingu
Data and its use for the segmentation and personalization in the digital marketing
Anotácia:
Závěrečná práce je věnována významu dat zejména z online prostředí pro digitální marketing. Úvodní část představuje čtenáři argumenty pro sběr a následné používání dat pro přesnou segmentaci a následnou smysluplnou personalizaci obsahu nebo nabídky. Součástí je teoretické představení klíčových marketingových nástrojů digitálního marketingu jako i vysvětlení marketingové evoluce jenž počíná Marketing …viacAbstract:
The work is devoted to the importance of data, especially from the online environment for its use in the digital marketing. The introductory part provides arguments for need of collecting and subsequent use of data for precise segmentation and subsequent meaningful personalization of the content or offer. It includes theoretical introductions of key tools of digital marketing as well as an explanation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85123
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2023
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Jitka Volfová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85123
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing na sociálních sítích a marketingové automatizaci
Veronika Šlechtová -
Automatizace e-mailingu internetového obchodu
Jakub Ptošek -
Marketing automation in Pega platform for telecommunications company
Katsiaryna Samuseva -
Marketingová strategie podnikového úseku robotizace a automatizace
Marian Cieślar -
Automatizace marketingových procesů pomocí cloudového CRM systému Salesforce
Ekaterina Obolenskaya -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Trends in Digital Marketing
Anastasiia Tantsiura