Metodické problémy výzkumu pasivní bezpečnosti a deformační odolnosti konstrukcí kolejových vozidel – Ing. Stanislav ŠPIRK
Ing. Stanislav ŠPIRK
Doctoral thesis
Metodické problémy výzkumu pasivní bezpečnosti a deformační odolnosti konstrukcí kolejových vozidel
Methodological problems of passive safety research and deformation resistance design of rail vehicles
Anotácia:
Pasivní bezpečnost kolejových vozidel je poměrně novou oblastí. Tato oblast částečně souvisí s některými předpisy v železniční dopravě. Nejvíce je však ovlivněna normou EN 15227 týkající se odolnosti skříní kolejových vozidel. Práce je zaměřena na pasivní bezpečnost interiérů. Cílem je vytvořit jednoduché posouzení bezpečnosti interiéru konkrétních kolejových vozidel. Pro tento účel je vytvořen virtuální …viacAbstract:
Passive safety has become a new area of rail vehicles design. Passive safety is marginally related to various regulations and standards. Recently, however, the standard EN 15227 has been introduced. This thesis is focused on passive safety of railway vehicles interiors. The aim is to prepare a basic assessment of real rail vehicles interiors safety. A virtual model of railway vehicle and tram interior …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 2. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPIRK, Stanislav. \textit{Metodické problémy výzkumu pasivní bezpečnosti a deformační odolnosti konstrukcí kolejových vozidel}. Online. Dizertačná práca. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Faculty of Mechanical Engineering. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/hu0sgn/.
Jak správně citovat práci
ŠPIRK, Stanislav. Metodické problémy výzkumu pasivní bezpečnosti a deformační odolnosti konstrukcí kolejových vozidel. Plzeň, 2015. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojníVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Mechanical EngineeringDoctoral programme / odbor:
Mechanical Engineering / Design of Machines and Equipment
Práce na příbuzné téma
-
Pasivní bezpečnost v interiéru vozu
Luděk Čeřovský -
Návrh modelu narážecího zařízení, táhlového ústrojí a šroubovky kolejového vozidla
Jiří Hána -
Únavové charakteristiky ocelí pro kolejová vozidla v závislosti na tepelném zpracování
Tomáš Tkáč -
Elektronická optimalizace jízdy kolejového vozidla s nezávisle otáčivými koly
Václav Lenoch -
Stanovení požární odolnosti podlahy kolejového vozidla
Vojtěch Kvasnička -
Automatizované víceúrovňové testování řídicího počítače kolejového vozidla
Václav PRŮCHA -
Návrh detektoru pohybu kolejového vozidla při vypnuté mobilní části systému ETCS
Oleg SHAROV