Klára Trčková

Bachelor's thesis

Názory učitelů na podpůrná opatření ve vztahu ke vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků

Teachers' Views on Support Measures in Relation to the Education of Socially Disadvantaged Pupils
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá názory učitelů na podpůrná opatření ve vztahu ke vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků. Sociálně znevýhodněného žáka jsme si specifikovali na Romského žáka. Tato problematika se prolíná s inkluzivním vzděláním. Práce chce poukázat na využívání nejčastějších podpůrných opatření v kontextu vzdělávání Romských žáků. Cílem teoretické části je vymezit sociálně znevýhodněného …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with teachers' opinions on supportive measures in relation to edu-cation of socially disadvantaged pupils. We specified a socially disadvantaged pupil for a Roma pupil. This issue is intertwined with inclusive education. The thesis aims to point out the use of the most frequent support measures in the context of the education of Roma pupils. The aim of the theoretical part …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Anna Petr Šafránková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Trčková, Klára. Názory učitelů na podpůrná opatření ve vztahu ke vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe