Marek PAPAY

Diplomová práce

Pracovní angažovanost zaměstnanců v call centrech

Employee Engagement in Call Centers
Anotace:
V důsledku zvýšené míry nezaměstnanosti kvůli současné pandemii v České republice vzniká snaha o získání a udržení si kvalitních zaměstnanců. Zaměstnavatelé proto hledají řešení, jak kvalitní zaměstnance ve firmě udržet. Jedním z možných řešení je věnovat pozornost pracovní angažovanosti jako faktoru, který může stabilizovat zaměstnance. Cílem diplomové práce bylo zjistit míru pracovní angažovanosti …více
Abstract:
As a result of the increased unemployment rate due to the current pandemic in the Czech Republic, there is an effort to acquire and retain quality employees. Therefore, employers are looking for solutions to keep quality employees in the company. One possible solution is to pay attention to employee engagement as a factor that can stabilize employees. The diploma thesis aimed to find out the level …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PAPAY, Marek. Pracovní angažovanost zaměstnanců v call centrech. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická