Marek PAPAY

Master's thesis

Pracovní angažovanost zaměstnanců v call centrech

Employee Engagement in Call Centers
Abstract:
V důsledku zvýšené míry nezaměstnanosti kvůli současné pandemii v České republice vzniká snaha o získání a udržení si kvalitních zaměstnanců. Zaměstnavatelé proto hledají řešení, jak kvalitní zaměstnance ve firmě udržet. Jedním z možných řešení je věnovat pozornost pracovní angažovanosti jako faktoru, který může stabilizovat zaměstnance. Cílem diplomové práce bylo zjistit míru pracovní angažovanosti …more
Abstract:
As a result of the increased unemployment rate due to the current pandemic in the Czech Republic, there is an effort to acquire and retain quality employees. Therefore, employers are looking for solutions to keep quality employees in the company. One possible solution is to pay attention to employee engagement as a factor that can stabilize employees. The diploma thesis aimed to find out the level …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PAPAY, Marek. Pracovní angažovanost zaměstnanců v call centrech. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická