Budování Transkontinentální železnice v USA v 60. letech 19. století – Daniel VACIKAR
Daniel VACIKAR
Bakalářská práce
Budování Transkontinentální železnice v USA v 60. letech 19. století
The construction of the transcontinental railroad in the USA in the 1860s.
Anotace:
Bakalářská práce se soustředí na budování Transkontinentální železnice v USA v 60. letech 19. století. V práci je popsaná především situace v USA před zahájením stavby a poté samotný průběh budování železnice. Práce v sobě skýtá prostor pro analýzu jednotlivých projektů předkládaných vládě USA, ze kterých následně byla vybrána nejvhodnější varianta. V rámci tohoto tématu je pozornost věnována stavebnímu …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the building of the Transcontinental Railroad in the USA in the 1860s. In particular, the thesis describes the situation in the U.S. prior to the start of construction and then the actual process of building the railroad. The work in itself provides space for analysis of the various projects submitted to the U.S. government, from which the most suitable option was then …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Boček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VACIKAR, Daniel. Budování Transkontinentální železnice v USA v 60. letech 19. století. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Historické vědy / Obecné dějiny
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.