Vít ZEMEK
Bakalářská práce
Vizuální rozvoj projektu
Domhan
Visual development
Anotace:
Výstupem mé závěrečné práce je artbook v měkké vazbě. Obálku tvoří jedna z ilustrací a světlý nápis s grafickým vyobrazením koruny, která odkazuje na stěžejní postavu příběhu, krále. Koruna je vyhotovena z lehce upraveného písmene E (byly mírně seříznuty krajní tahy a přidán pruh) fontem, který je používán v celé knize včetně obálky, tedy Gill. Před samotnými ilustracemi je úvod, ve kterém popisuji …víceAbstract:
I chose my own topic for my bachelor work Visual development. The output of my work is an artbook pieces of my imaginary world including locations, characters and some props. The story begins with two friends who grew up together in a village named Bransud's hamlet and their journey. They left their home because they wanted to explore the world and wanted to find the capital city. So they got into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Ing. Václav Šlajch
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZEMEK, Vít. Vizuální rozvoj projektu. Plzeň, 2017. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Ilustrace a grafika, specializace Mediální a didaktická ilustrace
Práce na příbuzné téma
-
Hyperrealismus a jeho referenční povaha: Malba, inscenovaná fotografie a digitálně manipulované obrazy v letech 1970 – 2010
Barbora Linková -
Vizuální styl kreslené počítačové hry
Veronika Šišková -
Kresba jako dialog: současné umění a dětská kresba
Jan KIEWEG -
Kresba hrou, aneb kresba jako prostředek významového posunu
Monika BACHOVÁ -
Ruční kresba s využitím rozšířené reality
Vendula Němcová -
Antonín Vojtek: kresba, abstrakce, krajinomalba
Julie Vojtková -
Kresba pohádky dětmi předškolního věku a interpretace kresby
Hana Běhounková -
Projektivní technika Kresba postavy u pacientů s depresivní poruchou
Markéta Tkadlečková