Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy – Veronika Podlahová
Veronika Podlahová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a vyhodnotit marketingovou komunikaci v malých podnicích se zaměřením na spotřebitelské trhy v oboru vodo instalačního materiálu, instalačního prvku topení a plynu. Pro dosažení cíle jsem použila metodu osobního strukturovaného rozhovoru, se třemi manažeři podniku. Dále jsem použila obsahovou analýzu webových stránek, kde bylo zjištěno, že podniky v tomto oboru …víceAbstract:
The aim of this Bachelor thesis is to analyse and evaluate marketing communication in small businesses, focusing on consumer markets in water installation material, heating and gas installation element. To achieve the goal, I used a method of face-to-face structured conversation, with three business managers. Next, I used content analysis of the website, where it was found that businesses in this field …víceKlíčová slova
malé a střední podniky marketingová komunikace online a klasické prostředí vodo instalační materiál a materiál pro topenářské a plynové instalace small and medium enterprises marketing communication online and classic marketing communication water installation material and material for heating and gas installations
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2022
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/myyd3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2022
- Vedoucí: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jitka Brodská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
TOTAL SITE INTEGRATION METHODOLOGY FOR ENERGY AND MATERIAL CIRCULAR ECONOMY
Limei Gai -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
Jan LÖBL -
Joc de taula com a material didàctic a la classe de català
Tatiana Pronenko -
Povrchové a mechanické vlastnosti a-CSi:H a a-CSiO:H vrstev
Tomáš Plichta -
Prevence a zvládání stresu u žáků základních škol: Návrh metodického materiálu a informačních letáků a plakátů
Tereza Skalská -
Analýza převodu neologismů a mytologické terminologie v ruském, českém a slovenském překladu fiktivní učebnice Fantastická zvířata a kde je najít
Sabína Lipovská -
Podnikatelský plán pro nově založený podnik
Jakub Hamouz