Veronika Podlahová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy

Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a vyhodnotit marketingovou komunikaci v malých podnicích se zaměřením na spotřebitelské trhy v oboru vodo instalačního materiálu, instalačního prvku topení a plynu. Pro dosažení cíle jsem použila metodu osobního strukturovaného rozhovoru, se třemi manažeři podniku. Dále jsem použila obsahovou analýzu webových stránek, kde bylo zjištěno, že podniky v tomto oboru …more
Abstract:
The aim of this Bachelor thesis is to analyse and evaluate marketing communication in small businesses, focusing on consumer markets in water installation material, heating and gas installation element. To achieve the goal, I used a method of face-to-face structured conversation, with three business managers. Next, I used content analysis of the website, where it was found that businesses in this field …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 8. 2022
  • Supervisor: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jitka Brodská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics

Theses on a related topic

All theses