Internet jako inzertní médium – Bc. Michaela Pařenicová
Bc. Michaela Pařenicová
Bakalářská práce
Internet jako inzertní médium
Internet as an Advertising Medium
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je zjistit, jak se vyvíjela reklama na internetu a kam směřují současné trendy. Celou prací se prolíná téma, jak získat nové klienty pomocí kampaní na internetu. Teoreticko-metodická část se zabývá rozvojem internetové reklamy v historii, typy internetové reklamy a tím, jak internet dokáže ovlivňovat společnost. Analytická (praktická) část popisuje nové typy marketingových …víceAbstract:
The subject of this thesis is to determine how the advertisement has been developing on the Internet and where the trends are going. The whole work is viewed thru a topic of getting the new customers by the campaigns on the Internet. Theoretical and methodological part deals with the development of Internet advertising in the history, types of internet advertising and how the Internet can affect society …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m4yx5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Matěj Hušek
- Oponent: Ing. Martin Valenčík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Network science a internet: jak sítě ovlivňují strukturu internetu
Martina Snížková -
Internet, jeho historie a součanost
Pavel Pudil -
Didaktická pomůcka na ZŠ - historie a funkce sítě Internet.
Jakub LANGR -
Využívání internetu žáky mladšího školního věku Internet use by primary school pupils
Markéta TRNKOVÁ -
Historie internetu a jeho budoucí využití
Miroslav Machala -
Analýza aktivit a teoretických přístupů Aarona Schwartze, hnutí Cypherpunk a hacktivistického hnutí Anonymous v rámci boje za svobodu internetu
Tomáš Bartošík -
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová -
Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse
Jan HRONSKÝ