Internet jako inzertní médium – Bc. Michaela Pařenicová
Bc. Michaela Pařenicová
Bachelor's thesis
Internet jako inzertní médium
Internet as an Advertising Medium
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je zjistit, jak se vyvíjela reklama na internetu a kam směřují současné trendy. Celou prací se prolíná téma, jak získat nové klienty pomocí kampaní na internetu. Teoreticko-metodická část se zabývá rozvojem internetové reklamy v historii, typy internetové reklamy a tím, jak internet dokáže ovlivňovat společnost. Analytická (praktická) část popisuje nové typy marketingových …viacAbstract:
The subject of this thesis is to determine how the advertisement has been developing on the Internet and where the trends are going. The whole work is viewed thru a topic of getting the new customers by the campaigns on the Internet. Theoretical and methodological part deals with the development of Internet advertising in the history, types of internet advertising and how the Internet can affect society …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m4yx5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
- Vedúci: Mgr. Matěj Hušek
- Oponent: Ing. Martin Valenčík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Network science a internet: jak sítě ovlivňují strukturu internetu
Martina Snížková -
Internet, jeho historie a součanost
Pavel Pudil -
Historie šíření internetu v České republice, současný a budoucí vývoj
Tomáš Kravařík -
Historie a současnost internetu
Eva Stránská -
Analýza aktivit a teoretických přístupů Aarona Schwartze, hnutí Cypherpunk a hacktivistického hnutí Anonymous v rámci boje za svobodu internetu
Tomáš Bartošík -
Didaktická pomůcka na ZŠ - historie a funkce sítě Internet.
Jakub LANGR -
Historie internetu a jeho budoucí využití
Miroslav Machala -
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
Olga Čermáková