Bc. Michaela Pařenicová
Bachelor's thesis
Internet jako inzertní médium
Internet as an Advertising Medium
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je zjistit, jak se vyvíjela reklama na internetu a kam směřují současné trendy. Celou prací se prolíná téma, jak získat nové klienty pomocí kampaní na internetu. Teoreticko-metodická část se zabývá rozvojem internetové reklamy v historii, typy internetové reklamy a tím, jak internet dokáže ovlivňovat společnost. Analytická (praktická) část popisuje nové typy marketingových …moreAbstract:
The subject of this thesis is to determine how the advertisement has been developing on the Internet and where the trends are going. The whole work is viewed thru a topic of getting the new customers by the campaigns on the Internet. Theoretical and methodological part deals with the development of Internet advertising in the history, types of internet advertising and how the Internet can affect society …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/m4yx5/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2010
- Supervisor: Mgr. Matěj Hušek
- Reader: Ing. Martin Valenčík
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Network science a internet: jak sítě ovlivňují strukturu internetu
Martina Snížková -
Internet, jeho historie a součanost
Pavel Pudil -
Historie šíření internetu v České republice, současný a budoucí vývoj
Tomáš Kravařík -
Historie a současnost internetu
Eva Stránská -
Analýza aktivit a teoretických přístupů Aarona Schwartze, hnutí Cypherpunk a hacktivistického hnutí Anonymous v rámci boje za svobodu internetu
Tomáš Bartošík -
Didaktická pomůcka na ZŠ - historie a funkce sítě Internet.
Jakub LANGR -
Historie internetu a jeho budoucí využití
Miroslav Machala -
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
Olga Čermáková