Mgr. Zdeněk Záhora

Diplomová práce

Marketing digitálních her

Digital Game Marketing
Anotace:
Tato práce se zabývá specifickou oblastí kreativního průmyslu – vývojem digitálních her. Jádrem textu je identifikace a rozpracování nových a používaných marketingových nástrojů a metod, které jsou charakteristické pro e-commerce a digitální distribuci. V práci je rozebírána otázka participativního marketingu, typologie hráčů a analýzy prostředí spotřeby a komunikační sítě. Do marketingového mixu digitálních …více
Abstract:
This thesis deals with specific field of creative industries - digital game development. It provides the research and description of common and new marketing tools and method which are distinctive for e-commerce and digital distribution. The thesis describes ways of participative marketing, player typologies, consumer environment analysis and analysis of communication network. Also trends like crowdfunding …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 2. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta