Mgr. Zdeněk Záhora
Diplomová práce
Marketing digitálních her
Digital Game Marketing
Anotace:
Tato práce se zabývá specifickou oblastí kreativního průmyslu – vývojem digitálních her. Jádrem textu je identifikace a rozpracování nových a používaných marketingových nástrojů a metod, které jsou charakteristické pro e-commerce a digitální distribuci. V práci je rozebírána otázka participativního marketingu, typologie hráčů a analýzy prostředí spotřeby a komunikační sítě. Do marketingového mixu digitálních …víceAbstract:
This thesis deals with specific field of creative industries - digital game development. It provides the research and description of common and new marketing tools and method which are distinctive for e-commerce and digital distribution. The thesis describes ways of participative marketing, player typologies, consumer environment analysis and analysis of communication network. Also trends like crowdfunding …víceKlíčová slova
digitální hry videohry marketing crowdfunding participativní marketing participace videogames digital games engagement marketing game analysis game metrics herní analytika gamestudies MU Game Studies marketingová strategie digital game strategy nezávislé hry indie games gamer typology žánrová typologie analýza prostředí spotřeby analýza komunikačních kanálů
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k5x82/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2014
- Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vlivu komunikačních kanálů na konflikt v organizaci
Veronika Váňová -
Analýza komunikačních procesů v České televizi
Markéta Klabíková -
Analýza moderních komunikačních kanálů Generálního finančího ředitelství
Dzamila Sangho -
Analýza digitálních komunikačních kanálů projektu The ŽENY
Vanesa Hardt -
Analýza komunikačních kanálů ve vybrané neziskové organizaci
Barbora Adamčíková -
Ekonometrická analýza efektu komunikačních kanálů na webové vyhledávání
Lukáš Veverka -
Analýza komunikačních technik ve vybrané společnosti
Hedvika Popková -
Analýza on-line firemních komunikačních procesů se zaměřením na on-line komunikaci ve Futured apps s.r.o v době pandemie COVID-19
Eva Vašíčková