Strategie efektivní péče o zákazníka – Bc. Markéta Carbolová
Bc. Markéta Carbolová
Bakalářská práce
Strategie efektivní péče o zákazníka
Strategy for efficient customer care
Anotace:
Práce je zaměřena na posouzení situace podniku z hlediska efektivity péče o zákazníka. Pomocí nástrojů marketingového mixu je analyzovaná situace vybraného podniku v rámci spokojenosti zákazníků. Výsledek této analýzy je podkladem pro identifikaci nedostatků špatně zvoleného marketingu bývalého vedení a přínosy nově zvolené filozofie firmy stávajícího vedení.Abstract:
My work is focused on thee valuation of the company situation in terms of customer care efficiency. Marketing mix tools help to achieve the level where customers are satisfasfied with the analysis of the chosen company situation. The reset of this analysis is the basis for identifying former managament deficiencies due to poorly chosen marketing and benefits of the newly chosen filosophy by the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 8. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/nlh6z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2013
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislav Červínka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingový mix malého a středního podniku
Zuzana Šestáková -
Marketingový mix společnosti TRESTLES, a.s.
Tomáš Bosák -
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil