Bc. Markéta Carbolová

Bakalářská práce

Strategie efektivní péče o zákazníka

Strategy for efficient customer care
Anotace:
Práce je zaměřena na posouzení situace podniku z hlediska efektivity péče o zákazníka. Pomocí nástrojů marketingového mixu je analyzovaná situace vybraného podniku v rámci spokojenosti zákazníků. Výsledek této analýzy je podkladem pro identifikaci nedostatků špatně zvoleného marketingu bývalého vedení a přínosy nově zvolené filozofie firmy stávajícího vedení.
Abstract:
My work is focused on thee valuation of the company situation in terms of customer care efficiency. Marketing mix tools help to achieve the level where customers are satisfasfied with the analysis of the chosen company situation. The reset of this analysis is the basis for identifying former managament deficiencies due to poorly chosen marketing and benefits of the newly chosen filosophy by the current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 8. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 9. 2013
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislav Červínka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting