Měření spokojenosti zákazníků firmy poskytující služby. – Eva Jandová
Eva Jandová
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků firmy poskytující služby.
Measurement of the satisfaction of the customers of the company providing services
Anotace:
Provést měření spokojenosti zákazníků dotazníkovou metodou a zpracovat zprávu o jejich vnímání kvality služeb firmy. Navrhnout rámcová opatření pro další rozpracování firmou.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.