Julie POKLOPOVÁ

Diplomová práce

Dobré mravy v reklamě

Good manners in advertising
Anotace:
Diplomová práce se týká regulace reklamy ve smyslu právním, i mimoprávním - samoregulačním. První polovina práce je zaměřená na výklad obecných pojmů reklamy a dobrých mravů. Druhá polovina práce popisuje jednotlivé motivy, které etiku reklamy nejčastěji porušují se zaměřením na konkrétní rozhodnutí z praxe
Abstract:
This thesis concerns the regulation of advertising in the legal sense, even extra-legal - the self-regulatory. The first half thesis deals with the interpretation of the general concepts of advertising and good manners. The second half describes the various motives that often violate the morality of advertising focusing on specific decision of the practice.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2012
Zveřejnit od: 29. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: JUDr. Aleš Rozehnal, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POKLOPOVÁ, Julie. Dobré mravy v reklamě. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta právnická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 3. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta právnická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta právnická

Magisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo