Bc. Barbora Janoušková

Diplomová práce

Urban branding jako nástroj udržitelného rozvoje měst – případová studie města Brna

Urban branding as a tool for sustainable urban development – case study of Brno city
Anotace:
Diplomová práce Urban branding jako nástroj udržitelného rozvoje měst – případová studie města Brna se zabývá analýzou a hodnocením urban brandu a jeho přínosu pro udržitelný rozvoj města. První část práce se zaměřuje na teoretické poznatky z oblasti udržitelného rozvoje, urbanismu, rozvoje měst a městského marketingu. Druhá část práce popisuje urban brand města Brna na šesti oblastech – potenciál …více
Abstract:
The diploma thesis Urban branding as a tool for sustainable urban development – case study of Brno city deals with the analysis and evaluation of urban branding and its contribution to the sustainable development of the city. The first part deals with theoretical knowledge in the field of sustainable development, urban planning, urban development, and urban marketing. The second part describes the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2024
  • Vedoucí: Ing. Markéta Novotná, Ph.D.
  • Oponent: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta