Alžbeta Gburíková

Diplomová práce

Brand Happiness – šťastie značiek ako metrika lovebrandu z pohľadu zákazníka

Brand Hapiness – šťastie značiek ako metrika lovebrandu z pohľadu zákazníka
Anotace:
Tato diplomová práce sleduje potenciál lovebrandu se snahou definovat jeho kvantifikovatelnost. K danému účelu slouží metodika Brand Happiness, která je jedním z klíčových výstupů této práce. Metodika je postavená na následujícím faktu: lovebrand je emocionální vazba mezi zákazníkem a brandem samotným. Brand Happiness je zkonstruován na základě rešerše předchozích výzkumů a metodik, a také pomocí konzultací …více
Abstract:
This diploma thesis is exploring a potential of lovebrand to quantify it. The Brand Happiness methodology, which is one of the key outputs of this work, is used for this purpose. The methodology is based on the fact that lovebrand is an emotional bond between the customer and the brand. The methodology is created by using research of previous methodologies and thanks to consultations with an expert …více
Abstract:
Táto diplomová práca nahliada na potenciál lovebrandu so snahou o jeho kvantifikovateľnosť. K tomu má slúžiť metodika Brand Happiness, ktorá je jedným z kľúčových výstupov tejto práce. Metodika je postavená na fakte, že lovebrand je emocionálna väzba medzi zákazníkom a brandom. Vytvorená metodika je tvorená pomocou rešerše predchádzajúcich výskumov a metodík a vďaka konzultácií s expertom v oblasti …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2022
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85149

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.