Alžbeta Gburíková

Master's thesis

Brand Happiness – šťastie značiek ako metrika lovebrandu z pohľadu zákazníka

Brand Hapiness – šťastie značiek ako metrika lovebrandu z pohľadu zákazníka
Abstract:
Tato diplomová práce sleduje potenciál lovebrandu se snahou definovat jeho kvantifikovatelnost. K danému účelu slouží metodika Brand Happiness, která je jedním z klíčových výstupů této práce. Metodika je postavená na následujícím faktu: lovebrand je emocionální vazba mezi zákazníkem a brandem samotným. Brand Happiness je zkonstruován na základě rešerše předchozích výzkumů a metodik, a také pomocí konzultací …more
Abstract:
This diploma thesis is exploring a potential of lovebrand to quantify it. The Brand Happiness methodology, which is one of the key outputs of this work, is used for this purpose. The methodology is based on the fact that lovebrand is an emotional bond between the customer and the brand. The methodology is created by using research of previous methodologies and thanks to consultations with an expert …more
Abstract:
Táto diplomová práca nahliada na potenciál lovebrandu so snahou o jeho kvantifikovateľnosť. K tomu má slúžiť metodika Brand Happiness, ktorá je jedným z kľúčových výstupov tejto práce. Metodika je postavená na fakte, že lovebrand je emocionálna väzba medzi zákazníkom a brandom. Vytvorená metodika je tvorená pomocou rešerše predchádzajúcich výskumov a metodík a vďaka konzultácií s expertom v oblasti …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 1. 2022
  • Supervisor: Radek Tahal
  • Reader: Jan Koudelka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85149

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme:
Management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.