Barbora PODHORSKÁ

Bachelor's thesis

Vývoj počítačové hry Under Leaves

Video game
Abstract:
Cílem této práce bylo vytvořit funkční hru na různá zařízení. Mým úkolem bylo vybrat si herní mechaniku a vymyslet vzhled hry, menu a ovládací prvky. Jako herní mechaniku jsem si vybrala hidden object hru. Hru jsem zařadila do různých přírodních prostředí. Každé má svou vlastní specifickou hlavní barvu. Prostředí (levelů) je celkem pět (Listnatý les, Džungle, Arktida, Poušť a Moře) a v každém je několik …more
Abstract:
The purpose of this work was to make a game for different platforms and devices. My task was to choose a game mechanic, select art style and create game assets and user interface. I choose a hidden object mechanic. I put the game in different natural environments. Each of them has a particular primary color. There are five environments (forest, jungle, arctic, Africa and sea) in each of them there …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: MgA. Vojtěch Domlátil, DiS.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PODHORSKÁ, Barbora. Vývoj počítačové hry Under Leaves. Plzeň, 2017. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Ladislav Sutnar Faculty of Design and Art

Bachelor programme / field:
Fine Arts / Multimedia Design, specialization Animation and Interaktive Art

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.