Celebrity jako nositelé propagačních poselství – Bc. Tereza Podlipná
Bc. Tereza Podlipná
Diplomová práce
Celebrity jako nositelé propagačních poselství
Celebrities as bearers of promotional messages
Anotace:
Diplomová práce se zabývá propagací prostřednictvím celebrit v komerčním a neziskovém sektoru. Určuje, kdo je celebrita a čím se vyznačuje, zkoumá výhody a rizika spojená s použitím celebrit, jako propagačního prostředku, zabývá se činností celebrit v charitativní sféře a pohlíží na propagaci celebritou, jak očima celebrit, tak očima spotřebitelů.Abstract:
The thesis deals with the promotion by celebrities in the commercial and non-profit sectors. Determines, who is celebrity and defines its characters, explores the benefits and risks associated with using celebrities as a promotional tool, deals with the activities of celebrities in charity sector and researches promotion by celebrities by the celebrities and consumers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zplkx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza současného stavu aktivit v přírodě v regionu Jablonec nad Nisou se zaměřením na neziskovou a komerční sféru
Martin BRETH -
Srovnávací studie na téma Inovace jako podpora konkurenceschopnosti v neziskové a komerční sféře na praktickém příkladu AIESEC Česká republika a PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.o.
Jan Pecník -
Management lidských zdrojů v neziskové sféře
Petra Váchová