Globalizace a její dopad na obchod v ČR – Alena Nedvědická
Alena Nedvědická
Bakalářská práce
Globalizace a její dopad na obchod v ČR
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je přiblížit pojem globalizace a její dopad na oblast obchodu v České republice. Práce je rozdělena do tří hlavních částí, a to do teoretické, dotazníkového šetření a praktické části.Teoretická část obecně vymezuje pojem globalizace a její historický vývoj. Jsou zde rovněž popsány a objasněny základní průvodní jevy globalizace, včetně jejich kategorizace.Další část je věnována …víceAbstract:
The objective of this bachelor thesis is to explain the term of globalization and its impact on trading in the Czech Republic. The thesis is divided into three parts, the theoretical part, the questionnaire survey and the practical part. The theoretical part defines the term of globalization and its historical development. The basic side-effects of globalization are also described and defined here …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Identifikátor:
http://theses.cz/id/hvhzvf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
-
Transnacionální korporace a jejich role ve světové ekonomice
Denis Kuzněcov -
Respektování lidských práv a transnacionální korporace: Případová studie Coca-cola
Kateřina Hyšková -
Transnacionální korporace a jejich postavení v globální světové ekonomice
Andrea Tomšejová -
Transnacionální korporace v globalizované světové ekonomice
Jáchym Pešek -
Transnacionální korporace: postavení a význam ve světové ekonomice
Kateřina Muziková -
Transnacionální korporace v Evropě: roste jejich ekonomická moc?
Kristýna Lojková -
Transnacionální korporace v USA, jejich vliv na americkou a světovou ekonomiku
Dina Narmukhamedova -
Návrh využití marketingové komunikace na sociálních sítích za účelem zvýšení zájmu zákazníků o vybraný obchodní řetězec
Martina Mazáčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva