Zuzana Kissová

Bakalářská práce

Komunikačná stratégia udržateľnej značky na Instagrame

Komunikační strategie udržitelné značky na Instagramu
Anotace:
Práce se zabývá tvorbou komunikační strategie na Instagram pro udržitelnou značku RECY VĚCI zaměřenou na positioning a s cílem získání odlišného postoje v mysli zákazníka vzhledem ke konkurenčním značkám. První část práce je teoretického charakteru a rozebírá obecné pojmy v souvislosti s vybranou tématem, následuje teoretický popis analýzy, dále pojmy a metody spojené s marketingovou strategií, a na …více
Abstract:
The thesis is about creating suitable communication strategy for a sustainable brand called RECY VĚCI with a focus on positioning and with the purpose of gaining different attitude in the mind of customer with respect to competing brands. The first part is of a theoretical character and discusses general concepts related to the selected topic, followed by a theoretical description of the analysis, …více
Abstract:
Práca sa zaoberá tvorbou komunikačnej stratégie na Instagram pre udržateľnú značku RECY VĚCI so zameraním na positioning a s cieľom získania odlišného postoja v mysli zákazníka vzhľadom ku konkurenčným značkám. Prvá časť práce je teoretického charakteru a rozoberá všeobecné pojmy v súvislosti s vybranou témou, nasleduje teoretický popis analýzy, ďalej pojmy a metódy spojené s marketingovou stratégiou …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
  • Vedoucí: Zdeněk Vondra
  • Oponent: Filip Truhlář

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83413

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi