Audio-visual Metaphor in Automotive Advertisement – Ing. Lucie Svobodová
Ing. Lucie Svobodová
Diplomová práce
Audio-visual Metaphor in Automotive Advertisement
Audio-visual Metaphor in Automotive Advertisement
Anotace:
Práce se zabývá audiovizuální metaforou v reklamách na automobily. Vybraných dvacet tři reklam, v nichž je auto metaforicky srovnáváno s jiným konceptem, je posouzeno z pohledu teorie konceptuální metafory (CMT) a teorie konceptuálních blendů (CBT). Konkrétně se práce věnuje klasifikaci metafor podle Ingrid Pillerové (1995), modalitě metafor, symetrické metafoře a tvorbě konceptuálních blendů. Konceptuální …víceAbstract:
The thesis deals with the visual metaphorical expressions used in the automotive advertisement. Twenty-three English-speaking car commercials are selected in order to study the pictorial metaphor they include through the conceptual metaphor theory (CMT) and the conceptual blending theory (CBT). Relying on the classification suggested by Ingrid Piller (1995), patterns of conceptual metaphors are identified …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gtj2t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
- Oponent: Ph.D. Wei-lun Lu
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
The Analysis of Conceptual Metaphor in the Young Adult Magazine Discourse
Miroslava Paulovčáková