Nathalia Klimentová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie firmy Aktin
Marketing strategy of Aktin company
Abstract:
Cílem práce je popsat a zhodnotit stávající marketingovou strategii firmy Aktin a za pomoci vlastního dotazníkového šetření vytvořit návrhy na její vylepšení. První část práce je zaměřena na teoretické vysvětlení samotné marketingové strategie, její nástroje a následně se věnuje i SWOT a TOWS analýze a Porterově analýze pěti sil. Teoretická část je východiskem pro práci praktickou. Praktická část je …moreAbstract:
The aim of this work is to evaluate the current marketing strategy of the company Aktin and with the help of its own questionnaire survey to make suggestions for its improvement. The first part of the thesis is focused on a theoretical explanation of the marketing strategy and its tools. Furthermore, this work is using SWOT analysis and Porter’s analysis of the five forces. The theoretical part is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85132
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2022
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Veronika Mokrejšová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85132
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová