Současná zahraniční politika Španělska – koncept Marca España a España Global – Adriena Jahodářová
Adriena Jahodářová
Diplomová práce
Současná zahraniční politika Španělska – koncept Marca España a España Global
Spain's current foreign policy - Marca España and España Global
Anotace:
Tato diplomová práce práce zkoumá využití nation brandingu v současné španělské zahraniční politice. Cílem je v první řadě analyzovat využití dvou španělských nation brandingových konceptů Marca España a España Global v rámci zahraniční politiky Španělska, vyhodnotit jejich reálné výsledky a dosažení stanovených cílů. V druhé řadě pak diplomová práce tyto dva koncepty porovnává. Práce se dělí na čtyři …víceAbstract:
This thesis examines the use of nation branding in contemporary Spanish foreign policy. The aim is, first of all, to analyse the use of two Spanish nation branding concepts, Marca España and España Global, in the context of Spanish foreign policy, to evaluate their real results and the achievement of their objectives. Secondly, the thesis then compares the two concepts. The thesis is divided into four …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84534
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2021
- Vedoucí: Radka Druláková
- Oponent: Jana Peterková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84534
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Nation branding jako nástroj zahraniční politiky státu
Adéla Hradilová -
Nation branding Českej a Slovenskej republiky
Martina Drobná -
Česká zahraniční kulturní politika: limity a možnosti v souvislosti s českým předsednictvím v Radě EU
Kristýna Vojtková -
The Dwarf Leader of Arab Countries. Material and semi-material conditions influencing foreign policy of Qatar
Petr Dubovec -
Nation branding jako nástroj zahraniční politiky státu
Adéla Hradilová