Bc. Klára Seibertová, DiS.

Diplomová práce

Integrovaná marketingová komunikace turistických regionů České republiky

Integrated Marketing Communication of Tourist Regions of the Czech Republic
Anotace:
Práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací turistických regionů České republiky. Turistické regiony jsou rozebírány z pohledu jejich turistického potenciálu, diferenciace, ale zejména také aplikováním destinačního managementu v daném regionu. Dále práce pojednává o hlavních destinačních společnostech, které vystupují v regionech. Práce analyzuje samotnou integrovanou marketingovou komunikaci …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the integrated marketing communication of the tourist regions in the Czech Republic. The tourist regions are discussed in terms of their tourist potential, differentiation but also by applying the destination management in the region. In the addition to the thesis deals with the destination management companies which appear in the regions. The thesis analyzes the integrated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní