Ing. Hung Nguyen Viet

Diplomová práce

Posouzení efektivnosti politického marketingu strany ČSSD v komunálních volbách města Rumburk v roce 2014

Political marketing effectiveness assessment of ČSSD party in communal elections of Rumburk city in 2014
Anotace:
Hlavním tématem této diplomové práce je posouzení efektivnosti metod politického marketingu a jejich vliv na výsledky komunálních voleb strany ČSSD v Rumburku v roce 2014. Efektivita těchto metod a postupů je podmíněna mnoha faktory. V diplomové práci srovnávám klasický marketing s politickým. Cílem této práce je zjistit, zda jsou marketingové nástroje aplikovatelné v politických kampaních a do jaké …více
Abstract:
The main theme of this thesis is to assess the effectiveness of political marketing methods and their impact on the results of Rumburk’s communal elections in 2014. The effectiveness of these methods processes is influenced by many factors. In this thesis I am comparing classical and political marketing. The purpose of this paper is to define, whether the marketing techniques are applicable to the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Master of Business Administration