Nástroje marketingové komunikace malé vinotéky – Veronika Tomanová
Veronika Tomanová
Bachelor's thesis
Nástroje marketingové komunikace malé vinotéky
Tools of Marketing Communications of a Small Wine Shop
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá nástroji marketingové komunikace lokální vinotéky. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingové komunikace a její nástroje především reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations a také část o nákupním chování. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingové komunikace konkrétní zlínské vinotéky, kde je provedena analýza využívaných …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication tools in the local wine shop. The marketing communication fundamental concepts and the marketing communication tools, such as advertisements, sales promotion, public relations and consumer behavior, are defined in the theoretical part. The practical part is focused on the analysis of specific Zlin wine shop's marketing communication. The overall …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOMANOVÁ, Veronika. \textit{Nástroje marketingové komunikace malé vinotéky} Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/hw03zp/. [cit. 2024-04-18].
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tomanová, Veronika. Nástroje marketingové komunikace malé vinotéky. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Vliv sociálního prostředí na nákupní chování spotřebitele
Martin Diatilo -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
Jan Rucz -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lapáčková Lapáčková -
Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků
Zuzana Pavlíková -
Nákupní chování fanoušků fotbalového klubu Bayern Mnichov
Lukáš Michal -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
Pavla Čmelíková -
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
Filip CHALOUPKA