Bc. Monika Horčíková

Master's thesis

Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost

Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost“ je popis aktivit, které přinášejí způsob, jakým se mohou organizace odlišovat od konkurence a realizovat své obchodně marketingové cíle, tedy získávat a budovat dlouhodobý vztah se zákazníky. V teoretické části jsou charakterizována odborná východiska proměny současného marketingu a řízení vztahů se …more
Abstract:
Abstract The subject of thesis „Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience.“ is a description of activities which bring the way organizations can differentiate fro the competition to realize their business marketing purpose, namely to acquire to build long- term relationship with customers. In the theoretical part are characterized professional bases transformations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2017
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ilona Toufarová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication