Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost – Bc. Monika Horčíková
Bc. Monika Horčíková
Master's thesis
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost“ je popis aktivit, které přinášejí způsob, jakým se mohou organizace odlišovat od konkurence a realizovat své obchodně marketingové cíle, tedy získávat a budovat dlouhodobý vztah se zákazníky. V teoretické části jsou charakterizována odborná východiska proměny současného marketingu a řízení vztahů se …moreAbstract:
Abstract The subject of thesis „Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience.“ is a description of activities which bring the way organizations can differentiate fro the competition to realize their business marketing purpose, namely to acquire to build long- term relationship with customers. In the theoretical part are characterized professional bases transformations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xvipo/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ilona Toufarová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Miroslava Šejnová -
Osobnost prodejce a zákazníka
Radek Chvosta -
Osobnost prodejce a klienta v komunikaci
Olga Lesková -
Psychologie osobnosti ve službách
Michaela Křížková -
Osobnost prodejce a klienta v komunikaci
Kristýna Dinebierová -
Typologie osobnosti zákazníka
Petra Svobodová