Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“ – Valeriia Sokha
Valeriia Sokha
Bachelor's thesis
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Abstract:
Bakalářská práce je komplexní studií marketingu a komunikace strategie používané letoviskem Quinta da Ria, oblíbenou turistickou destinací nacházející se v Portugalsko. Výzkum si klade za cíl analyzovat různé prvky marketingového mixu, včetně produkt, cena, propagace a místo a jak se používají k efektivnímu oslovení a zapojení cílové publikum. Studie navíc zkoumá roli komunikace v celku marketingová …moreAbstract:
The bachelor's thesis is a comprehensive study of the marketing and communication strategies employed by the resort Quinta da Ria, a popular tourist destination located in Portugal. The research aims to analyze the various elements of the marketing mix, including product, price, promotion, and place, and how they are used to effectively reach and engage the target audience. Additionally, the study …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 1. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/szzcj/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2023
- Supervisor: Ing. Pavla Burešová, Ph.D.
- Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOKHA, Valeriia. \textit{Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/hw0qu6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Gastronomie, hotelnictví a cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Marketing Approaches Implementation in Contemporary Tourism Industry
Oleksandra Gladchenko -
Marketing Communication of Hospitality Facility Focusing on Congress
Nikola Mikéciová -
Marketing a marketingová komunikace ve službách cestovního ruchu v destinaci Lipensko
Jana Nováková -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Evaluation of Marketing Communication of the Praga Medica Dental Department
Natalja Ljamceva -
Tourism Industry Role in Contemporary Economic Relations
Valeriya Zheleznichenko -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketingový mix a jeho aplikace ve finančních službách
Simona Sumegová