Marketingová komunikace environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy ve vztahu ke studujícím středních škol – Miroslav Rus
Miroslav Rus
Bakalářská práce
Marketingová komunikace environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy ve vztahu ke studujícím středních škol
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy ve vztahu ke studujícím středních škol. V první kapitole je teoreticky vymezena zkoumaná problematika se zaměřením na problematiku marketingové komunikace a environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy. Ve druhé kapitole je s využitím dotazníkového šetření zpracováno, jaké postoje zaujímají zástupci …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of the environmental footprint of transport consumption in relation to high school students. The first chapter theoretically defines the researched issue with a focus on the issues of marketing communication and the environmental footprint of transport consumption. The second chapter processes, using a questionnaire survey, the attitudes held …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Chocholáč, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RUS, Miroslav. \textit{Marketingová komunikace environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy ve vztahu ke studujícím středních škol}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/hwe2l6/.
Jak správně citovat práci
Rus, Miroslav. Marketingová komunikace environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy ve vztahu ke studujícím středních škol. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Technologie a management v dopravě / Dopravní management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Environmentální stopa spotřeby v oblasti dopravy v kontextu vzdělávání studujících středních škol
Vojtěch Julák -
Nutriční stopa
Hana Klimešová -
Vodní stopa v kontextu veřejného povědomí obyvatel Hodonína
Kristina Vyroubalová -
Ekologická stopa studentů vysokých škol
Monika Havlíková -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Anna Vaněčková -
Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie
Sylvie Poukarová -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš